Διάβασμα μετά μουσικής

Κατά τη διάρκεια των διαγωνισμάτων ή των εξετάσεων, ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αδυνατεί να ολοκληρώσει εντός του καθορισμένου χρόνου τις δοκιμασίες που καλείται. Έτσι, είτε ζητά από τον εξεταστή περισσότερο χρόνο, είτε αφήνει ανολοκλήρωτες δραστηριότητες, τι οποίες, ωστόσο, γνωρίζει.
Βέβαια, αρκετοί θέτουν το ζήτημα της ειδικής μεταχείρισης των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες εις βάρος των υπολοίπων.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της δυσλεξίας είναι ο αργός ρυθμός επεξεργασίας πληροφοριών. Αυτός μπορεί να εκδηλώνεται με:
Είναι, επομένως, λογικό να τους δίνεται περισσότερος χρόνος να αντισταθμίσουν τις δυσκολίες τους στην επεξεργασία.
0 0 Ψήφοι
Πως σας φάνηκε;
guest
0 Σχόλια
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Scroll to Top