ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

  • Δυσκολία στην ταξινόμηση, την αποθήκευση και την οργάνωση πληροφοριών.
  • Ανοργάνωτη συμπεριφορά.
  • Αδύναμη μνήμη.
  • Έντονα κομπιάσματα και συλλαβισμοί κατά την ανάγνωση
  • Δυσκολίες κατά τη γραφή και την παραγωγή λόγου.

Από τη στιγμή της διάγνωσης μέχρι και την είσοδο του μαθητή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ορισμένες από τις παραπάνω δυσκολίες έχουν αμβλυνθεί σε σημαντικό βαθμό ενώ άλλες σε μέτριο βαθμό. Ορισμένοι μαθητές έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν τα πιο βασικά και συνήθη συμπτώματα ενώ άλλοι τα πιο ασυνήθιστα.

  • Λιγότερο διακεκομμένη ανάγνωση
  • Μείωση της αντιστροφής των γραμμάτων.
  • Ωριμότερη σκέψη.
  • Μειωμένη υπερκινητικότητα.

Η παραπάνω εξελικτική πορεία των μαθητών, από όποιο ρυθμό κι αν χαρακτηρίζεται, πολλές φορές δημιουργεί μια στρεβλή εικόνα των δεξιοτήτων του μαθητή στους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και στους γονείς. 

5
6
5 1 Ψήφος
Πως σας φάνηκε;
guest
0 Σχόλια
Ενσωματωμένα σχόλια
Δείτε όλα τα σχόλια
Scroll to Top