Διάβασμα μετά μουσικής
Κατά τη διάρκεια των διαγωνισμάτων ή των εξετάσεων, ένα σημαντικό ποσοστό των μαθητών με Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες αδυνατεί να ολοκληρώσει εντός του καθορισμένου χρόνου τις δοκιμασίες που καλείται. Έτσι, είτε ζητά από τον εξεταστή περισσότερο χρόνο, είτε αφήνει ανολοκλήρωτες δραστηριότητες, τι οποίες, ωστόσο, γνωρίζει.
Βέβαια, αρκετοί θέτουν το ζήτημα της ειδικής μεταχείρισης των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες εις βάρος των υπολοίπων.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά της δυσλεξίας είναι ο αργός ρυθμός επεξεργασίας πληροφοριών. Αυτός μπορεί να εκδηλώνεται με:
- Αργό ρυθμό ανάγνωσης
- Αργό ρυθμό γραψίματος
- Δυσκολία στη σύνταξη γραπτού κειμένου
- Ανάγκη προσοχής στα επιφανειακά χαρακτηριστικά της γραφής (ορθογραφία, στίξη, ευανάγνωστος γραφικός χαρακτήρας)